نزدیکی از مقعد با زن

shobahatdini

شبهات بروز دین اسلام

نزدیکی از مقعد با زن

مهدی صیادی
shobahatdini شبهات بروز دین اسلام

نزدیکی از مقعد با زن

 ۲.صاحب جواهر:
لو مكنته قبلا ومنعت غيره من الدبر أو سائر الاستمتاعات لا لعذر سقطت نفقتها
ترجمه:اگر زن دخول از قُبُل(واژن) را به شوهرش اجازه دهد ولی دخول از دُبُر(مقعد) و نیز سایر استمتاعات را بدون اینکه عذری داشته باشد از شوهرش منع کند،وجوب پرداخته نفقه(که وظیفه ی شوهر است) به او ساقط می شود(چرا که به ناشزه نفقه تعلق نمی گیرد). 
جواهر الكلام(الشیخ محمد حسن النجفي الجواهري)-ج۳۱-ص۳۰۳ 
 
 
#پاسخ
 
از نظر روانشناختى و اخلاقى آميزش از مقعد عوارض زيادى دارد كه عبارتند از ؛
 
۱.مهمترين عارضه اى كه مجامعت از طريق مقعد براى زن دارد اين است كه چون لذت حقيقى جنسى براى زن از طريق مقاربت از فرج و مجراى تناسلى حاصل مى شود نه از طريق مقعد، بنابراين زن دچار سرد مزاجى و بى ميلى جنسى شده و در آينده نزديك خود را موجودى مى يابد كه وسيله دفع شهوت شوهرش شده و خودش نبايد از اين عمل خدادادى لذتى ببرد. 
 
۲.از آنجا كه ساختمان مقعد طورى است كه ظرفيت پذيرش آلت مرد را ندارد (برخلاف واژن يا فرج كه خاصيت ارتجاعى و لغزنده دارد) و هر لحظه امكان آسيب ديدگى ماهيچه حلقوى (اسفنگتر) دهانه مقعد و حتى پارگى آن وجود دارد، درنتيجه، زن گرفتار درجاتى از بى اختيارى مدفوع شده و نيازمند جراحى و عوارض بعدى مى شود. چون مرد در حال لذت جنسى فقط به فكر دفع شهوت خود است و حركات بدون كنترل او هر لحظه مى تواند به زن آسيب فيزيكى وارد كند. 
 
۳. مقعد محل ذخيره فضولات دستگاه گوارش (مدفوع) است كه حاوى ميكروبها فراوانى است. در اثر مالش و دخول آلت مرد اين ميكروبها مى توانند وارد دستگاه تناسلى مرد شده خود و او را به عفونتهاى خاصى مبتلا سازند. در حالى كه مقاربت از راه واژن يا فرج چنين عوارضى به همراه ندارد. 
 
۴.مخاط مقعد بسيار ظريف و نازك است و احتمال پارگى و انتقال ويروس ايدز از طريق آن به داخل خون زياد است و حتى يكى از علل شيوع ايدز در غرب از طريق جنسى، لواط و مقاربت از طريق مقعد است. 
 
۵. از آنجا كه دهانه مقعد داراى ماهيچه اى حلقوى است، مانند يك كش محكم دور آلت مرد را گرفته و در لحظه خروج منى مانند يك سد عمل مى كند. و در اثر اين عمل احتمال پس زدن منى به عقب و فشار به كيسه هاى منى و غده پروستات و عوارض ناشى از آن خيلى زياد است. 
 
۶.و نكته آخر اينكه از جمله عوارض مقاربت از راه مقعد ابتلاى مرد به زود انزالى در آينده است. در نتيجه نمى تواند آنگونه كه بايد از همبسترى با همسرش لذت ببرد و بنابراين دچار سرد مزاجى شده و مشكلات روحى پيدا خواهد كرد. لذا توصيه مى شود از اين نوع آميزش اجتناب شود. البته اگر كسانى تمايل داشته باشند تا از باسن همسر نيز لذت ببرند مى توانند از عقب به جلو زن دخول كنند.
 
نرم افزار پرسمان ، کلید واژه نزدیکی از پشت
 
به نظر شیعه ، نزدیکی کردن از پشت و دبر با همسر اگر بدون رضایت او باشد حرام و اگر با رضایت او باشد کراهت شدید دارد زیرا این نوع نزدیکی سبب ساز ایجاد عفونت و بیماری برای زوجین می گردد .
 
 
امام صادق علیه السلام فرمود ؛
 
« همسرانتان  را با نزدیکی کردن از پشت مورد آزار قرار ندهید»
 
الکافی ج5 ص540
 
ابی بصیر می گوید از امام صادق علیه السلام در مورد نزدیکی کردن از پشت با همسر سوال کردم .
 
« امام این کار را مکروه و ناپسند  اعلام داشت و فرمود از این نوع نزدیکی کردن بپرهیزید»
 
وسائل الشیعه ج20 ص144

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 7 دی 1398 | 21:17 | نویسنده : مهدی صیادی |
.: Weblog Themes By Slide Skin:.